Harjoitukset, jotka usein suoritetaan väärin Strongmanissa

Nordic Training Gear 2 minun lukemani

Strongman-harjoittelu on voimakasta ja intensiivistä, mutta ilman oikeaa tekniikkaa jotkut harjoitukset voidaan helposti suorittaa väärin. Virheellinen tekniikka voi johtaa vähemmän tehokkaisiin harjoitustuloksiin ja mahdollisesti vammoihin. Tässä artikkelissa tarkastelemme joitakin yleisimpiä virheitä eri Strongman-harjoituksissa ja annamme vinkkejä, kuinka ne voidaan korjata.

Farmers Walk: Väärä ote

Farmers Walk saattaa vaikuttaa yksinkertaiselta, mutta yleinen virhe on tarttua "kasseihin" liian eteen tai taakse. Tämä voi johtaa epätasapainoon ja ranteiden lisääntyneeseen rasitukseen. Yritä tarttua "kasseihin" keskeltä ja pidä vahva, vakaa ote koko liikkeen ajan.

Power Stairs: Virheellinen nostotekniikka

Virheellinen nostotekniikka on yleistä Power Stairs -harjoituksessa. Liiallinen nostaminen selällä sen sijaan, että käytettäisiin jalkoja ja lantiota, voi johtaa vammoihin. Pidä selkä suorana, nosta jaloilla ja käytä lantiota liikkeen ylöspäin viemiseksi.

Vehicle Pull: Huono jalkatyö

Jalkatyö on ratkaisevan tärkeää Vehicle Pull -harjoituksessa. Epästabiilin pohjan puuttuminen voi vähentää vetovoimaa ja lisätä kompastumisen tai kaatumisen riskiä. Varmista, että sinulla on tukeva ote maasta ja käytä sekä ylä- että alavartaloa vetovoiman luomiseen.

Yoke: Liian korkealla tai matalalla

Yleinen virhe Yoke-harjoituksessa on laittaa varusteet liian korkealle tai matalalle selkään. Jos varusteet sijoitetaan liian korkealle, se voi johtaa epätasapainoon, kun taas liian matala sijoitus voi lisätä selän rasitusta. Säädä varusteet niin, että ne istuvat mukavasti harteillasi ja jotta voit nousta täysin pystyyn ilman esteitä.

Keg Toss: Virheellinen heittotekniikka

Virheellinen heittotekniikka on yleistä Keg Toss -harjoituksessa. Monet urheilijat luottavat liikaa käsivoimaan, mutta todellisuudessa jalkojen ja lantion voiman pitäisi ohjata liikettä. Varmista, että käytät koko kehoa heiton suorittamisessa maksimaalisen voiman ja tarkkuuden saavuttamiseksi.

Harjoitukset, jotka usein suoritetaan väärin Strongmanissa

Vältä virheet NTGearin avulla

Olemalla tietoinen näistä yleisistä virheistä ja siitä, kuinka ne voidaan välttää, voit parantaa Strongman-harjoittelua. NTGear tarjoaa laajan valikoiman Strongman-varusteita, jotka voivat auttaa sinua suorittamaan nämä harjoitukset turvallisesti ja tehokkaasti.
Nordic Training Gear
Max Andrén
Kirjoittaja ja osaomistaja

Max Andrén on kirjailija ja Nordic Training Gearin osaomistaja
Hänellä on suuri intohimo kuntosaliharjoitteluun ja kuntoilutarvikkeisiin



Myös sisällä Artikkelit Strongmanista

Sveriges Starkaste Man 2023 | NTGear.se
Ruotsin Vahvin Mies 2023 on ratkaistu

Nordic Training Gear 2 minun lukemani

Lue lisää
Allt om Sveriges Starkaste Man 2023 | NTGear.se
Kaikki Ruotsin Vahvimman Miehen 2023

Nordic Training Gear 2 minun lukemani

Lue lisää
Strongwoman - En sport och träningsform för kvinnor | NTGear.se
Strongwoman - Urheilu- ja harjoittelumuoto naisille

Nordic Training Gear 2 minun lukemani

Lue lisää

Sinun bonuksesi

X
300 ‚ā¨ j√§ljell√§
Jos ostat yhteens√§ ‚ā¨ tai enemm√§n, voit valita
Koska ostoskorisi on yli ‚ā¨, voit valita
Shaker, 700 ml
300 ‚ā¨ j√§ljell√§
Jos ostat yhteens√§ ‚ā¨ tai enemm√§n, voit valita
Koska ostoskorisi on yli ‚ā¨, voit valita
Hajusuola V.1
300 ‚ā¨ j√§ljell√§
Jos ostat yhteens√§ ‚ā¨ tai enemm√§n, voit valita
Koska ostoskorisi on yli ‚ā¨, voit valita
Famous Pre / Intra Blend, 900 g
Maku
300 ‚ā¨ j√§ljell√§
Jos ostat yhteens√§ ‚ā¨ tai enemm√§n, voit valita
Koska ostoskorisi on yli ‚ā¨, voit valita
T-Shirt
Koko
10 Tuotteita jäljellä